Zadzwoń i dowiedz się więcej! +48 504 407 532

Zapisz się już dziś i uzyskaj dofinansowanie na zdobycie nowych kompetencji!

SZKOLENIE DLA ASYSTENTEK WE WROCŁAWIU

Zadzwoń i dowiedz się więcej! +48 504 407 532

Certyfikowane kursy dla office managerów i asystentek. Rozwiń swoje kompetencje
zawodowe i poznaj techniki biznesowe przydatne w Twojej firmie.

 

MIEJSCE SZKOLENIA 


Centrum Rozwoju Zawodowego "Krzywy Komin"
Stanisława Dubois 33-35a, 50-207 Wrocław


Termin: 9-10 kwietnia 2019

Cena: 1450 zł

 

Wykorzystaj dofinansowanie!
Zadzwoń: +48 504 407 532


Napisz: info@prawarekaprezesa.pl

 

 

Przykładowe tematy na szkoleniu

 

KOMPETENCJE MIĘKKIE

Umiejętności twarde, czyli obsługa komputera i potrzebnego oprogramowania czy znajomość obiegu dokumentacji oraz obowiązujących przepisów np. w zakresie ochrony danych osobowych - wszystko to są bardzo ważne umiejętności, ale tzw. umiejętności twarde. W biznesie i kontakcie z innymi klientami i inwestorami nie mają one takiego znaczenia, jak kompetencje miękkie. Na kursie dowiesz się jak budować pozytywne i długofalowe relacje biznesowe z innymi, aby Twoja praca była efektywniejsza.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Ten moduł to praca z prawnikiem, w celu jak najlepszego przekazania niezbędnej wiedzy. W zasadzie każde przedsiębiorstwo przetwarza dane osobowe, dlatego przygotujemy Cię do tego, abyś wiedziała jak przetwarzać je zgodnie z aktualnymi przepisami. Poznasz zakres obowiązywania najnowszych rozporządzeń, istotę danych osobowych oraz konsekwencje wynikające z niestosowania się do obowiązujących ustaw. Dowiesz się również jak zabezpieczyć organizację, w której pracujesz pod kątem danych osobowych.

OBIEG DOKUMENTÓW

Praca asystentki zarządu to również praca z mnóstwem bardzo istotnych dokumentów. Na szkoleniu PRP poznasz najbardziej efektywne procesy koordynowania przepływu dokumentacji i dostępu do informacji w firmie. Dowiesz się również jakie uprawnienia mają poszczególne osoby w firmie jeśli chodzi o podpisywanie dokumentów, nauczysz się kategoryzować sprawy oraz poznasz skutki prawne uchybień w dokumentacjach. Nie będą Ci obce również dokumentowe terminy administracyjne czy cywilne oraz zwykłe i zawite. Krótko mówiąc, po naszym szkoleniu temat dokumentacji będzie dla Ciebie jasny i bezproblemowy.

ZARZĄDZANIE CZASEM

Ustalanie kalendarza spotkań biznesowych nie tylko dla siebie, ale też dla członków zarządu firmy, w której pracujesz, to bardzo odpowiedzialne zadanie. Na kursie nauczymy Cię jak efektywnie zarządzań czasem swoim, swoich przełożonych oraz klientów czy inwestorów. Świetna organizacja czasu pracy pomoże Ci w zminimalizowaniu stresu czy sytuacji nieprzewidzianych. Będziesz umiała planować z wyprzedzeniem, a co najważniejsze, realizować i egzekwować te plany i zadania.

SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE

Tak jak w życiu prywatnym, tak i w pracy asystentki zarządu obowiązują pewne zasady i etykieta, których waro przestrzegać, aby budować pozytywne relacje z innymi: klientami, inwestorami, przełożonymi czy też współpracownikami. Nasi eksperci przekażą Ci najistotniejze informacje odnośnie zachowania się: powitania, uścisku dłoni, autoprezentacji czy traktowania innych gości, by stworzyć z nimi jak najlepsze więzi biznesowe.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Profesjonalna asystentka

1.1. Kwalifikacje zawodowe i osobiste Asystentki,
1.2. Uprzejmość takt dyskrecja, lojalność, profesjonalizm

2. Asertywność i komunikacja

2.1. Komunikacja
2.2. Asertywność
2.3. Stres
2.4. Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów

3. Savoir- vivre w biznesie – wizerunek firmy

3.1 Dress code – ubiór biznesowy
3.2 .Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu
3.3. Powitanie/Prezentacja/przedstawienie/pierwsze wrażenie,
3.4. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek, protokół dyplomatyczny

4. Umiejętności komunikowanie się:

4.1. Prowadzenie rozmowy telefonicznej
4.2. Korespondencja listowa i e-mailowa własna oraz przełożonego

5. Organizacja spotkań

5.1. Spotkania i narady służbowe
5.1.1 Planowanie spotkań od czego zacząć , czego nie pominąć .
5.1.2. Zasady zwoływania posiedzeń
5.1.3. Przygotowanie zaproszeń, materiałów, projektów uchwał, itd.
5.1.4. Protokołowanie, sprawozdanie , notatki.
5.2. Organizacja imprez i przyjęć
5.3. Planowanie podróży służbowych szefa

6.Wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem

6.1. Macierz Eisenhowera – zadania pilne, nie pilne, ważne i nieważne
6.2. Zasada Pareto – zarządzanie priorytetami
6.3. Analiza ABC – planowanie zadań dziennych, tygodniowych i
miesięcznych
6.4. Krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
6.5. Gospodarowanie czasem własnym i przełożonego
6.6. Prowadzenie terminarza szefa
6.7. Zadania krótko i długo-terminowych

7. Dokumentacją firmy. Obieg dokumentów. Archiwizacja.

7.1. Obieg dokumentacji firmowej.
7.2 Ocena przydatności dokumentów
7.3. Segregowanie i przechowywanie dokumentów
7.4. Archiwizacja dokumentów

 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE 

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.